Neem deel aan onze acties

Word de motor voor verandering

Wil je samen met ons het verschil maken? Burgermobilisatie is de sleutel tot succes voor de opdracht van WWF. Zet je in voor de bescherming van wilde dieren, gewoon vanuit je luie stoel of op het terrein!

Steun WWF door deel te nemen aan concrete acties

Je kan op verschillende manieren bijdragen aan het behoud en het herstel van de natuur in België. Onze acties nemen verschillende vormen aan: je kan je steentje bijdragen voor meer biodiversiteit tijdens de WWF Action Days, onze petities tekenen, meedoen aan sportevenementen zoals de 20 km door Brussel of je kan zelf aan fondsenwerving doen om onze natuurbeschermingsprojecten te ondersteunen, maar ook meedoen aan excursies, manifestaties, conferenties of wandelingen voor klein en groot in heel België.

Lopende acties

EVENEMENT

20 km door Brussel 2023

Loop op zondag 28 mei 2023 de 20 km door Brussel met #TeamPanda van WWF!

Bezoek de Otter expo

Olga de Otter reist door Vlaanderen. Ontdek alles over otters en hun gekke gewoonten tijdens deze reizende expo.

WWF LPR

report

Living Planet Report 2022

De biodiversiteit van onze planeet verdwijnt in een duizelingwekkend tempo. Sinds 1970, ervaren bepaalde populaties een gemiddelde daling van 69%.

Bezoek de Wolf expo

Met veel trots stelt WWF je de “WOLF Expo” voor, een gratis expo georganiseerd in samenwerking met Natuurpark de Hoge Venen – Eifel.

Voorbije campagnes

planet Earth

Earth Hour 2022

WWF COP 26

campagne

COP26: een mijlpaal voor de klimaatactie

campagne

Hou ontbossing van je bord

Evenement

Loop mee met de klimaatmars

60 jaar actie voor natuur en mens

Verkiezingen 2019: mijn stem voor de planeet

Voorbije evenementen

Hoe kan ik het verschil maken?

Dankzij jouw steun kunnen we ons werk verder zetten om de natuur te beschermen en te bouwen aan een wereld waarin de mens in harmonie leeft met de natuur. Een levende en veerkrachtige natuur die we vol trots kunnen doorgeven aan de generaties na ons. Er zijn heel wat manieren om samen in actie te komen!