Neem deel aan onze acties

Word de motor voor verandering

Wil je samen met ons het verschil maken? Burgermobilisatie is de sleutel tot succes voor de opdracht van WWF. Zet je in voor de bescherming van wilde dieren, gewoon vanuit je luie stoel of op het terrein!

Steun WWF door deel te nemen aan concrete acties

Je kan op verschillende manieren bijdragen aan het behoud en het herstel van de natuur in België. Onze acties nemen verschillende vormen aan: je kan je steentje bijdragen voor meer biodiversiteit tijdens de WWF Action Days, onze petities tekenen, meedoen aan sportevenementen zoals de 20 km door Brussel of je kan zelf aan fondsenwerving doen om onze natuurbeschermingsprojecten te ondersteunen, maar ook meedoen aan excursies, manifestaties, conferenties of wandelingen voor klein en groot in heel België.

Lopende acties

campagne

Hou ontbossing van je bord

Een nieuwe wet om te voorkomen dat ontbossingsgerelateerde producten Europa binnenkomen.

Evenement

Loop mee met de klimaatmars

Op 23 oktober vindt de klimaatmars "Walk for your future" plaats in Brussel. Sluit je aan bij de WWF-delegatie.

The Climate Show Earth Hour

The Climate Show

Deze interactieve show laat je kennis maken met de vele klimaatobstakels die we maar niet kunnen overwinnen. Zo word je uitgedaagd om op een andere manier te kijken naar de problematiek die ons elke dag bezighoudt. Je kan ‘The Climate Show’ bezoeken van 10 maart tot 30 juni in Brussels Expo.

Bezoek de Wolf expo

Met veel trots stelt WWF je de “WOLF Expo” voor, een gratis expo georganiseerd in samenwerking met Natuurpark de Hoge Venen – Eifel.

Bezoek de Otter expo

Olga de Otter reist door Vlaanderen. Ontdek alles over otters en hun gekke gewoonten tijdens deze reizende expo.

Voorbije campagnes

planet Earth

Earth Hour 2022

EVENEMENT

20 KM door Brussel 2022

WWF COP 26

campagne

COP26: een mijlpaal voor de klimaatactie

60 jaar actie voor natuur en mens

Verkiezingen 2019: mijn stem voor de planeet

Voorbije evenementen

Hoe kan ik het verschil maken?

Dankzij jouw steun kunnen we ons werk verder zetten om de natuur te beschermen en te bouwen aan een wereld waarin de mens in harmonie leeft met de natuur. Een levende en veerkrachtige natuur die we vol trots kunnen doorgeven aan de generaties na ons. Er zijn heel wat manieren om samen in actie te komen!