#TeamPanda

Loop de 20 km door Brussel met WWF

Team Panda staat terug klaar aan de start! Op 29 mei 2022 staan de sportiefste leden van de WWF-community paraat om in beweging te komen voor de natuur tijdens de 20 km door Brussel.

Dit jaar vragen we aandacht voor de natuur dichter bij huis. Het beschermen en herstellen van de natuur in Europa staat hoog op onze prioriteitenlijst. We willen een grootschalig herstel van de Europese natuur tegen 2030. In het voorjaar van 2022 doet zich een unieke kans voor om dit mogelijk te maken. Onze wensenlijst:

• Minstens 15% van de rivieren hersteld
  • Minstens 15% van de zeeën hersteld
  • Natuurherstel op ten minste 15% van het land

Om dit mogelijk te maken voeren we de druk op door mensen over heel Europa in beweging te laten komen voor de natuur, door te roeien, fietsen, wandelen, en jawel...door te lopen!

Move4Nature

Door met Team Panda mee te lopen tijdens de 20 km door Brussel, schenk je jouw kilometers aan het Move4Nature-initiatief van WWF Europa en vraag je mee om de natuur dichtbij huis te herstellen en beschermen.

Daarnaast kan je je ook laten sponsoren door vrienden en familie, het ingezamelde geld steunt onze projecten in België en elders in Europa, leer er hier meer over.

Waarom meelopen met WWF?

Wij zorgen voor jouw inschrijving, je krijgt een “Move for nature” hardloop T-shirt en je deelnemersnummer. Op het evenement verwelkomen we je in onze stand waar je terecht kunt voor water, versnaperingen en entertainment. Dit jaar zal dat entertainment er bovendien wat professioneler zijn. De radio DJ’s van NRJ zullen voor motiverende muziek zorgen voor, tijdens en na de wedstrijd. We maken er een feest van!

Foto's van #teampanda

WWF-20km-teampanda-2019

Samen met Radio NRJ maken we er dit jaar een feest van!

Heeft u een vraag?

Aarzel niet om ons te bellen op
+32 2 340 09 20 van maandag t.e.m. donderdag tussen 9u30 - 12u30 en 13u30 - 17u00.

Of stuur ons een e-mail via [email protected].