Educatief materiaal

Beestige Klas 2017 en ZOOks

Bestige klas 2017 en zooks

Stel je een wereld voor zonder bossen, zonder rivieren, zonder bergen, zonder dieren… Hebben we de natuur echt nodig?

Als de verliefdheid van kinderen op de schatten van onze planeet voor de hand lijkt te liggen, staat zij soms lijnrecht tegenover de wereld waarin wij leven.

Daarom hebben we dit jaar, met "Beestige klas", besloten ons af te vragen wat het belang van de natuur is. Hebben we de natuur echt nodig? Wat is het doel ervan? Wat zou er gebeuren als de natuur verdween? Met behulp van dit educatieve hulpmiddel zullen kinderen op een intuïtieve en creatieve manier de vele diensten ontdekken die de natuur biedt en hoe belangrijk het is om er zorg voor te dragen!

Downloads

ZOOks?

De gebroeders Kristoff en Dimitri Leue werkten jarenlang aan de unieke Vlaamse animatiefilm ZOOks. Info over de vertoningen vind je op deze website.

leeftijd

6 tot 12 jaar