HD_2286.jpg

Word Partner in Conservation

Sluit u aan bij onze kring van ‘Partners in Conservation’! Verenig uw krachten en versterk de inspanningen van WWF voor natuurbehoud overal ter wereld. Uw donatie zal op een beduidende manier bijdragen aan de ontwikkeling van duurzame oplossingen en transformatie, zowel voor fauna als voor de mens en de planeet.

Als Partner in Conservation zal u van verschillende privileges kunnen genieten.Om u te bedanken voor uw uitzonderlijk engagement, nodigen wij u graag uit op onze jaarlijkse infosessie. Hier zal u kunnen praten met  onze experts op het terrein en kennismaken met andere Partners in Conservation. Tevens zal u informatie en nieuws ontvangen over de conservatieprojecten die mede mogelijk gemaakt zijn dankzij uw steun.

Kies het bedrag van uw donatie

Kies het bedrag van uw donatie, vanaf € 1000. U kunt uw gift overmaken op het bankrekeningnummer BE02 3101 0430 9240 met de mededeling ‘jaarlijkse bijdrage Partner in Conservation’.

Uw donatie geeft recht op een fiscaal attest waarmee u 45% van de betaalde som kunt terugkrijgen door een vermindering van uw belastingen. Voorbeeld: u schenkt €1000 aan WWF en recupereert € 450 via uw belastingvermindering. De werkelijke kost van uw gift is slechts €550.

(*) Een jaarlijkse donatie van €1000 of meer is vereist om Partner in Conservation te worden.

Voordelen van het programma

• Contact met het WWF-team

Rechtstreeks contact met de filantropieadviseur van het nationale WWF-kantoor in Brussel.

• Uitnodiging voor een jaarlijkse informatiesessie

Elk jaar wordt u uitgenodigd op een infosessie. U kan er gedachten uitwisselen over kritieke thema´s omtrent natuurbehoud met WWF-medewerkers en met leden van de Raad van Bestuur van WWF en rechtstreeks met hen spreken over projecten die u belangrijk vindt. Een ontmoetings- en netwerkmoment om niet te missen!

• Jaarrapport

Ook ontvangt u ons jaarrapport met een selectie van de belangrijkste resultaten van het jaar en een overzicht van het financiële jaar van WWF.

Géraldine

Géraldine Louis